Polityka Prywatności
Polityka Prywatności
Administratorem w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) w odniesieniu do Państwa danych jest Bohr Geotechnika s.c. os. Bolesława Chrobrego 39 lok. 145, Poznań, wielkopolskie. NIP: 9721296248, Numer REGON: 381786726 został nadany firmie przez GUS.
2. Zbieranie i przetwarzanie danych Wszelkie informacje pochodzące od użytkowników Serwisu (zwanych dalej „Użytkownikiem”) są gromadzone w sposób opisany poniżej.
W momencie wypełnienia formularza kontaktowego Administrator gromadzi i przetwarza podane przez Użytkownika dane osobowe; w szczególności mogą to być: imię i nazwisko, nazwa spółki lub organizacji, numer telefonu (w tym numer telefonu komórkowego, jeżeli został przekazany) oraz adres e-mail Użytkownika. Dane wskazane w niniejszym punkcie są gromadzone i wykorzystywane w sposób zanonimizowany lub spseudonimizowany, a przesyłanie danych odbywa się w sposób zaszyfrowany, to znaczy poprzez https. 2.3. W sytuacji kiedy Użytkownik zdecyduje się na dobrowolne podanie swoich danych osobowych w celach marketingowych, zakres przetwarzanych przez Administratora danych będzie uzależniony tylko od zakresu danych wskazanych bezpośrednio przez Użytkownika.
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celach marketingowych zarówno Administratora jak i klientów Administratora z zakresu usług podwykonawców.
3.2. Administrator, udostępniając Użytkownikom odpowiednie formularze pobiera dane, które są adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do realizacji celów, w których są one przetwarzane, czyli stosuje zasadę „minimalizacja danych”, zgodnie z RODO. W związku z powyższym, podstawowym typem danych, pobieranych od Użytkowników poprzez formularz, jest adres e – mail. Służy on Administratorowi dla celów kontaktowych. Adres e – mail zostaje wykorzystany dla celów marketingowych jedynie w momencie, kiedy Użytkownik udzieli na to odpowiedniej zgody, to znaczy zrobi to w sposób dobrowolny, konkretny, świadomy oraz jednoznaczny.